czwartek, 10 lipca 2014

Oczyszczanie twarzy z Avon Naturals

Cześć! :) Mam na imię Patrycja i będę dla Was pisać opinie na temat kosmetyków, których używam, szukać odpowiedzi na pytania, które mnie nurtują i dzielić się tym, co sprawia mi radość.
Jak mijają wakacje? Co u Was? U mnie niestety masa chmur i nie zapowiada się na to, aby szybko wyszło słońce. Miejmy nadzieję, że kolejne dni wakacji będą o wiele ciekawsze :)

Z racji tego, że jestem konsultantką firmy AVON Polska postanowiłam przedstawić Wam trzy nabyte przeze mnie produkty owej firmy do oczyszczania, odświeżania i dla zmatowienia twarzy. 
Kosmetyki są z serii Avon Naturals.
Seria z ogórkiem i drzewem herbacianym jest nowością od kilku katalogów. Z racji tego, że moje klientki bardzo chwaliły te produkty sama skusiłam się na wypróbowanie ich.





Pierwszym produktem jest odświeżająco-matujący peeling
 do twarzy Ogórek i Drzewo herbaciane do cery mieszanej.


cena w katalogu numer 10/2014 to 6.99 PLN
pojemność: 75 ml
 
Delikatnie złuszcza martwy naskórek i oczyszcza, by pozostawić skórą odżywioną i odświeżoną.
Zaleca się stosowanie go 1-2 x w tygodniu.
Produkt ma gęstą, kremową konsystencję. Wygodnie nakłada się go na twarz, nie spływa z cery mimo tego, że powinno nakładać się go na mokrą skórę.

Działanie :
• złuszcza
• zwęża pory
• oczyszcza
• odświeża
• matuje

Jak działa: Oczyszczający peeling pozostawia twoją skórę rozświetloną i czystą. Ogórek zawiera witaminy C i B, a oprócz swoich właściwości przeciwzapalnych pomaga zwężyć pory, odświeża i nawilża skórę. W połączeniu z drzewem herbacianym, które ma właściwości kojące i antybakteryjne, tworzy świeży duet, który rozświetli i doda energii twojej skórze. 
 
Skusiłam się na ten produkt, ponieważ od 14-go roku życia mam problemy z cerą. Trądzik nie daje mi spokoju. W Internecie szukałam różnych porad i jedną z nich było używanie kosmetyków, które w składzie mają olejek z drzewa herbacianego. Drugim pretekstem do zakupu było to, że uwielbiam peelingi.
Nie zawiodłam się, ponieważ skóra po nim jest odżywiona, gładka i ładnie się świeci a trądzik tak jakby powoli, bardzo powoli zanikał.
Bardzo szybko widać efekty oczyszczania.
Ładny, lekki zapach.
 
 
Drugim cudeńkiem jest tonik odświeżająco-matujący 
Ogórek i Drzewo Herbaciane dla cery mieszanej.

cena w katalogu numer 10/2014 to 6.99 PLN
pojemność: 100 ml

Tonik z ogórkiem i drzewem herbacianym jest kompletną nowością w katalogach Avon'u. Używam go 2x dziennie - rano i wieczorem, oczywiście po uprzednim oczyszczeniu twarzy pianką Solutions, o której mowa będzie w innej z notek :)
Tonik nie ma kompletnie wodnej konsystencji, jest trochę gęsty. Lekko zielony kolor, ładny zapach. Doskonale oczyszcza i odświeża twarz. Wystarczy odrobinę położyć na wacik, aby poczuć zapach świeżości i lekkości na twarzy. Jeden z wielu ulubionych kosmetyków do pielęgnacji cery.
* zawiera alkohol 
 

Trzeci produkt to oczyszczająca maseczka do twarzy Ogórek i Drzewo Herbaciane.
 
cena w katalogu numer 10/2014 to 5.99 PLN
pojemność: 75 ml
  
Maseczka typu 'peel off'. Wygładza skórę, ma właściwości antybakteryjne i oczyszczające. Maseczka jest przezroczysta, ładnie pachnie i ma gęstą konsystencję. Po nałożeniu na twarz powinno się odczekać około 20 minut do całkowitego wyschnięcia po czym delikatnie zdjąć. Ową maseczkę robię raz w tygodniu, ponieważ nie mam czasu na odczekiwanie i później 'ściąganie jej'. Osobiście wolę maseczki do spłukiwania serii Planet SPA.
Maseczka z ogórkiem i drzewem herbacianym idealnie pasuje do wcześniej wymienionego peelingu i maseczki. Systematyczne używanie jej z wyżej wymienionymi produktami daje niesamowite efekty.

***

To wszystko, co mam dla Was na dzisiaj.
A Wy, lubicie produkty firmy Avon? A może macie jakieś ulubione, sprawdzone kosmetyki z serii Avon Naturals, którymi chciałybyście się pochwalić? :)
Zapraszam do obserwowania, liczę na Wasze opinie na temat oczyszczających produktów wymienionych przeze mnie.
Zapraszam na mojego Instagrama oraz Vinted :)

Do następnego! Miłego dnia, cześć! :)

/ patuszkowataa





6 komentarzy:

  1. Fajna recenzja. Nie miałam nic z tej serii. U mnie kosmetyki z Avon średnio się sprawdzają. Lubię żelowe lakiery Gel Finish.

    Pozdrawiam
    xoxo czarodziejkazksiezycaa

    OdpowiedzUsuń
  2. W którymś z katalogów zamówię sobie jeden z żelowych lakierów, słyszałam o nich bardzo dobre opinie :) Dziękuję za komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam kosmetyków z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. do takiego oczyszczenia twarzy nie jestem przkeonany :(
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kosmetyki Avon ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego kosmetyku

    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń